Loading...
Loading...

Handicapped Parking Cheaters: Heading on a Hike? Baixar mp3 - Baixar vídeo

Share
Add
  • Published on Jan 10, 2015

  • Investigators for the California DMV check handicap placards being used by people near Runyon Canyon. They find numerous cars parked in spots reserved for the handicapped. ABC News cameras catch them in the act.
  • Handicapped Parking Cheaters: Heading on a Hike? tags

Comments

  • Fabian Pacheco
    Fabian Pacheco 2 years ago

    So let me get this straight. People wanna park as close as possible to go hiking???

  • Zorn Radio
    Zorn Radio 6 months ago (edited)

    I’m soooooo okay with people getting tickets for this. My sister was handicapped before she passed away and we ran into these entitled AH all the time.

  • Johnell Giusti
    Johnell Giusti 6 months ago

    That 1K dislike are from those who got caught lol

  • o tejas o
    o tejas o 5 months ago

    dog: officer , I dont know these women , have been kidnapped , I want my lawyer .......

  • Kenn's Instagram At: i000

    🤣🤣 That damn dog tho 🤦🏽‍♂️ Poor dog, he's the only innocent one!

  • Arwin Hochauser
    Arwin Hochauser 2 years ago

    You're going on a hike yet you can't walk the extra block or two for legal parking

  • David Clark
    David Clark 4 months ago

    In britain they tow the car, rather than give a small fine!

  • Billy schulz
    Billy schulz 6 months ago

    I say, give them a $1000.00 fine and have there car or truck towed and let them walk back!

  • Billy Bob
    Billy Bob 3 months ago

    lol what's hilarious is they not only get a ticket, but then get publicly shamed by the media.

  • Jim Rogers
    Jim Rogers 4 months ago

    "Yeah but it's my husband's placard and he's not here...".

  • mario condello
    mario condello 8 months ago

    I'm really proud of that dog for not trying to hide its face and accepting the consequences.

  • FURRY LIVES MATTER 2
    FURRY LIVES MATTER 2 7 months ago

    I'm with the dude at the beginning...I'd gladly trade my disability and park up in the north 40....and you can have the handicapped spot and my horribly painful disability .....just sayin.

  • Eric Redekop
    Eric Redekop 4 months ago

    Start seizing vehicles instead.

  • Missy Dee
    Missy Dee 4 months ago

    So it’s ok to park there because he’s usually always in the car? 😂

  • Jeffrey Collier
    Jeffrey Collier 3 months ago

    I put cheating HOV drivers in the same category.

  • R.J. Lupin
    R.J. Lupin 3 years ago

    Douchebags, all of them.

  • Steve Turowski
    Steve Turowski 4 months ago

    Seinfeld did it and they vandalized Georges dads car! 😂 I just saw that episode 3 days ago!

  • my 2 cents
    my 2 cents 3 months ago

    The poor dog,knows something ain't right, is caught in the middle,has no concince,has no shame!

  • Omar A
    Omar A 3 days ago

    I was waiting for the dog to speak on her behalf.

  • Wilson
    Wilson 6 months ago

    First 2 females. 1 hides her face whilst the other runs away. Gutless fraudsters !!!